Aktuelle nyheder om byggebranchen - Køkken

Ansætter marketingdirektør med stor køkkenviden Helle Fyllgraf

Ansætter marketingdirektør med stor køkkenviden

Helle Fyllgraf er tiltrådt som ny marketingdirektør hos køkkenvirksomheden JKE Design. Senest har hun været ansat som marketingdirektør hos Invita gennem 10 år

Del artiklen på

- Helle Fyllgraf er en stor kapacitet inden for branding af kvalitetskøkkener og har vist, hvor godt og tæt et forhold, det er muligt at etablere med forhandlere. Hun har de helt rigtige kompetencer i forhold til JKE Designs ambitioner. Virksomhedens 2020 strategi handler i høj grad om, at langt flere private og erhvervskunder skal opdage, at JKE Design er nordjysk håndværk og kvalitet, som er svær at komme uden om, siger adm. direktør i Ballingslöv International Danmark, som bl.a. ejer JKE Design, Lars Bay-Smidt.

JKE Design har fabrik i Jerslev i Nordjylland, hvor virksomheden har lavet kvalitetskøkkener siden 1970. Virksomhedens køkken-, bad- og garderobeløsninger sælges via en række forhandlere i Danmark, Norge og Sverige.

Stort Potentiale
Helle Fyllgraf siger om sit nye job:

- Jeg har sagt ja til jobbet, fordi mærket har et større potentiale, end vi ser foldet ud i dag. Alle i JKE Design er stolte over den utrolig gode kvalitet, og man opdager hurtigt det gode håndværk, når man kommer ind i virksomheden. Alligevel viser alle målinger, at kendskabet til brandet ligger lavt. Det skal vi have lavet om på, og det glæder jeg mig til at stå i spidsen for.

Helle Fyllgraf oplever, at forbrugerne efter krisen har en ændret holdning til forbrug – også på køkkenfronten.

- Der er en langt større plads på markedet til JKE Design, fordi JKE Design laver køkkener, der har en langt højere kvalitet, end de fleste aner. Det er efterspurgt i en tid, hvor vi ikke har brug for ’mere af det hele’, men en kvalitet, som holder til livet i køkkenet.

Den nye marketingdirektør opbygger nu en stærk marketingafdeling og glæder sig til et tæt samarbejde med hele organisationen og ikke mindst forhandlerne, som er helt afgørende for, at virksomhedens vækststrategi kan opfyldes.

-los

Læs mere om Køkken

8/9 2017