Aktuelle nyheder om byggebranchen - Køkken

Jeg sætter mine køkkenskuffer som jeg vil…I pop-up shoppen i Field’s kan man designe sit personlige ønskekøkken og se, føle og udforske Designas nye køkkenkoncept.

Jeg sætter mine køkkenskuffer som jeg vil…

Køkkenbranchens første pop-up shop åbner i Field’s med fokus på det nye koncept Bricks by Designa, hvor køkkenet opbygges klods for klods

Del artiklen på
21. januar slår Designa dørene op til køkkenbranchens første pop-up shop nogensinde. Pop-up shoppen er placeret i Field’s i Ørestaden, hvor omdrejningspunktet er det nye og banebrydende koncept – Bricks by Designa. Pop-up shoppen skal bl.a. supplere køkkenkædens andre salgskanaler og lede trafik ud til kædens 38 butikker fordelt over hele landet.

- Field’s er en metropol og har en attraktiv beliggenhed. Med pop-up shoppen har vi mulighed for at skabe opmærksomhed i et attraktivt område med stor trafik og et kæmpe kundegrundlag fra hele Ørestadsregionen og Københavnsområdet. Samtidig kan vi komme rigtig tæt på potentielle kunder på en helt ny måde, siger marketing manager Jacob K. Mortensen.

Anderledes oplevelse
Designa har netop lanceret et nyt koncept, som er en helt ny måde at tænke køkkendesign. Bricks by Designa bryder med ideen om, at et køkken skal bygges i faste moduler med symmetriske lodrette og vandrette linjer. Køkkenet kan nu bygges klods for klods, så det passer præcis til den enkeltes behov.

Således kan en skuffe placeres på tværs af to moduler. Det betyder, at man kan placere sine skuffer der, hvor det giver mest mening i forhold til funktioner i hverdagen, og samtidig kan man sætte maksimalt personligt aftryk på designet.

- De handlende kan ikke købe Designas nye køkkenkoncept i Field’s, men vi kan give dem en anderledes oplevelse og henvise dem til deres nærmeste forhandler. Ud over forbrugerne fysisk kan se, føle og udforske vores nye koncept, så har vi også et interaktivt univers, hvor de kan designe deres eget køkken med de nye muligheder, der nu er til stede, fortæller Jacob K. Mortensen.

Markant skifte i køkkendesignet
Det nye koncept er så banebrydende og anderledes end hvad forbrugerne hidtil har været vant til, og det åbner op for en ny verden af muligheder i både designet og i forhold køkkenets funktioner. Derfor har Designa taget shoppingcentrenes stærke kvaliteter i brug.

- Det er så afgørende for os at komme ud midt blandt forbrugerne og vise dem, både fysisk og interaktivt, den helt ny måde at tænke sit køkken ind på. Og her har shoppingcentre som Field’s nogle åbenlyse kvaliteter. Alle forbrugernes sanser kommer i anvendelse, og vi håber naturligvis, at dette tiltag vil være med til at øge trafikken til vores forhandlere, forklarer Jacob K. Mortensen.

Man kan opleve det nye køkkenkoncept i Field’s fra den 21. januar og frem til den 13. februar. Det nye koncept lander samtidig i kædens butikker over hele landet.

-los


Læs mere om Køkken

19/1 2016