Danmark-København: Arkitekt-, konstruktions-, ingeniør- og inspektionsvirksomhed
2022/S 125-357062
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 18632276
Postadresse: Carsten Niebuhrs Gade 43
By: København V
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 1577
Land: Danmark
Kontaktperson: Kim Benedikt Johnsen
E-mail: KBJH@BANE.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.bane.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/340853
Del II: Genstand
Ressourcepersonudlån - 3 x Projekteringsleder, Areal, Planlægning – Arealer & Miljø, Anlæg, Banedanmark
I overensstemmelse med reglerne i direktiv 2014/25/EU (Forsyningsvirksomhedsdirektivet) og i henhold til kvalifikationsordning om Arkitekt-, konstruktions-, ingeniør- og inspektionsvirksomhed nr. 2017/S 007-010760 har Banedanmark udbudt 3 delkontrakter om ressourcepersoner til teknisk rådgivning og bistand.
Ressourcepersonudlån - 3 x Projekteringsleder, Areal, Planlægning – Arealer & Miljø, Anlæg, Banedanmark
Banedanmarks hovedkontor i København ved Kalvebod Brygge på adressen Carsten Niebuhrs Gade 43, 1577 København V.
Delkontrakt 2 – Projekteringsleder, Areal, 37 timer pr. uge, København
Ressourcepersonens opgaver:
1. Ansvarlig for projekteringsledelse i forbindelse med ekspropriation, herunder analyser, vurderinger og rådgivning til projekt(er) i forhold til ekspropriation efter ekspropriationsprocesloven.
2. Ansvarlig for opbygning af besigtigelses- og ekspropriationsmateriale.
3. Koordinering i forhold til arealforhold, rådgivere mv, herunder tid og økonomi samt kvalitetssikring.
4. Tværfaglig koordinering, input til udbud m.m.
5. Møder og dialog med kommuner og andre relevante myndigheder.
6. Møder med lodsejere, forpagtere mv.
7. Intern koordinering og mødeaktivitet.
• Option 1: Option på forlængelse 2 gange à 12 måneder. Også forlængelsen indeholder mulighed for eventuel reduktion af den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid, jf. option 2.
• Option 2: Option på reduktion af den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid fra 37 timer pr. uge til 25 timer pr. uge samt gennemsnitlige ugentlige timeantal her i mellem. Denne option kan kaldes maksimalt 2 gange pr. år under kontraktens løbetid, hvad enten sidstnævnte er forlænget via optioner eller ej.
Ressourcepersonudlån - 3 x Projekteringsleder, Areal, Planlægning – Arealer & Miljø, Anlæg, Banedanmark
Banedanmarks kontor på adressen Lumbyesvej 34, 7000 Fredericia.
Delkontrakt 3 – Projekteringsleder, Areal, 37 timer pr. uge, Fredericia
Ressourcepersonens opgaver:
1. Ansvarlig for projekteringsledelse Areal i forhold til Banedanmarks Fiberprojekt FTN, herunder analyser, vurderinger og rådgivning til projekt(er) i forhold til areal- og rettighedserhvervelse.
2. Ansvarlig for opbygning af fortegnelse mv. til indgåelse af frivillige aftaler med lodsejere.
3. Ansvarlig for forhandling og indgåelse af frivillige aftaler med lodsejere, myndigheder, kommuner mv.
4. Koordinering i forhold til arealforhold, rådgivere mv, herunder tid og økonomi samt kvalitetssikring.
5. Tværfaglig koordinering, input til udbud m.m.
6. Møder og dialog med kommuner og andre relevante myndigheder.
7. Møder med lodsejere, forpagtere mv.
8. Intern koordinering og mødeaktivitet.
• Option 1: Option på forlængelse 2 gange à 12 måneder. Også forlængelsen indeholder mulighed for eventuel reduktion af den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid, jf. option 2.
• Option 2: Option på reduktion af den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid fra 37 timer pr. uge til 25 timer pr. uge samt gennemsnitlige ugentlige timeantal her i mellem. Denne option kan kaldes maksimalt 2 gange pr. år under kontraktens løbetid, hvad enten sidstnævnte er forlænget via optioner eller ej.
Ressourcepersonudlån - 3 x Projekteringsleder, Areal, Planlægning – Arealer & Miljø, Anlæg, Banedanmark
Banedanmarks kontor i Fredericia på adressen Lumbyesvej 34, 7000 Fredericia
Delkontrakt 5 – Projekteringsleder, Areal, 37 timer pr. uge, Fredericia
Ressourcepersonens opgaver:
1. Ansvarlig for projekteringsledelse i forbindelse med ekspropriation, herunder analyser, vurderinger og rådgivning til projekt(er) i forhold til ekspropriation efter ekspropriationsprocesloven.
2. Ansvarlig for opbygning af besigtigelses- og ekspropriationsmateriale.
3. Koordinering i forhold til arealforhold, rådgivere mv, herunder tid og økonomi samt kvalitetssikring.
4. Tværfaglig koordinering, input til udbud m.m.
5. Møder og dialog med kommuner og andre relevante myndigheder.
6. Møder med lodsejere, forpagtere mv.
7. Intern koordinering og mødeaktivitet.
• Option 1: Option på forlængelse 2 gange à 12 måneder. Også forlængelsen indeholder mulighed for eventuel reduktion af den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid, jf. option 2.
• Option 2: Option på reduktion af den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid fra 37 timer pr. uge til 25 timer pr. uge samt gennemsnitlige ugentlige timeantal her i mellem. Denne option kan kaldes maksimalt 2 gange pr. år under kontraktens løbetid, hvad enten sidstnævnte er forlænget via optioner eller ej.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Ressourcepersonudlån - 3 x Projekteringsleder, Areal, Planlægning – Arealer & Miljø, Anlæg, Banedanmark
CVR-nummer: DK44623528
Postadresse: Parallelvej 2
By: Kongens Lyngby
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: DK-2800
Land: Danmark
E-mail: Roads-Railway-Metro-Airport_DK_DL@cowi.com
Telefon: +45 56402868
Fax: +45 56409999
Internetadresse: http://www.cowi.com
Del V: Kontrakttildeling
Ressourcepersonudlån - 3 x Projekteringsleder, Areal, Planlægning – Arealer & Miljø, Anlæg, Banedanmark
CVR-nummer: 20683880
Postadresse: Energivej 34
By: Ballerup
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2750
Land: Danmark
E-mail: udbud@le34.dk
Telefon: +45 77332222
Fax: +45 77332299
Internetadresse: http://www.le34.dk/
Del V: Kontrakttildeling
Ressourcepersonudlån - 3 x Projekteringsleder, Areal, Planlægning – Arealer & Miljø, Anlæg, Banedanmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk