Danmark-København: Arkitekt-, konstruktions-, ingeniør- og inspektionsvirksomhed
2018/S 184-417440
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
18632276
Amerika Plads 15
København Ø
2100
Danmark
Kontaktperson: Natasja Lystrup
Telefon: +45 82340000
E-mail: NLTR@bane.dk
NUTS-kode: DK011
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.bane.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/340853
Del II: Genstand
Udbud af ressourceperson som byggeleder inden for sikring og fjernstyring
I overensstemmelse med reglerne i direktiv 2014/25/EU (Forsyningsvirksomhedsdirektivet) og i henhold til kvalifikationsordning om Arkitekt-, konstruktions-, ingeniør- og inspektionsvirksomhed nr. 2017/S 007-010760 har Banedanmark udbudt en kontrakt om ressourcepersonydelse til teknisk rådgivning og bistand.
Strækningen mellem Odense og Svendborg samt strækningen mellem Ringsted og Femern
I overensstemmelse med reglerne i direktiv 2014/25/EU (Forsyningsvirksomhedsdirektivet) og i henhold til kvalifikationsordning om Arkitekt-, konstruktions-, ingeniør- og inspektionsvirksomhed nr. 2017/S 007-010760 har Banedanmark udbudt en kontrakt om ressourcepersonydelse til teknisk rådgivning og bistand, herunder som byggeleder inden for sikring og fjernstryring.
Option på forlægnelse af kontrakten 2 gange af 12 måneder.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af ressourceperson som byggeleder inden for sikring og fjernstyring
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet er blevet annulleret, idet behovet hos Banedanmark har ændret sig markant over kort tid efter modtagelse af tilbuddene. Der er for nylig sket udsættelse af flere anlægsprojekter i Anlæg Øst, hvorfor der ikke er behov for endnu en byggeleder, og det er dermed nødvendigt at annullere dette ressourceudbud.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frist for indgivelse af klage:
45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk