Aktuelle nyheder om byggebranchen

« Tilbage til oversigten over alle licitationer



Danmark-Horsens: Bygge- og anlægsarbejder

2019/S 013-025482

Udbudsbekendtgørelse

Bygge- og anlægsarbejder

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1)Navn og adresser
CASA A/S
29205272
Havnen 5
Horsens
8700
Danmark
Kontaktperson: Søren Bach Schou
Telefon: +45 21198846
E-mail: sbs@casa-as.dk
NUTS-kode: DK042

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.casa-as.dk/

I.2)Information om fælles indkøb
I.3)Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.rib-software.dk/udbudsportal/
Yderligere oplysninger fås på anden adresse:
Bisgaard|Ejsing ApS
37875538
Rosenkrantzgade 23, 4. sal
Aarhus C
8000
Danmark
Kontaktperson: Morten Toftegaard Hansen
Telefon: +45 22799149
E-mail: morten@bisgaardejsing.dk
NUTS-kode: DK042

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.bisgaardejsing.dk

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: www.rib-software.dk
I.4)Type ordregivende myndighed
Anden type: Totalentreprenør
I.5)Hovedaktivitet
Boliger og offentlige faciliteter

Del II: Genstand

II.1)Udbuddets omfang
II.1.1)Betegnelse:

CASA A/S - Skt. Helene Torvet, Horsens - udbud af murerentrepriserne for blok A+B og C

II.1.2)Hoved-CPV-kode
45000000
II.1.3)Kontrakttype
Bygge- og anlægsarbejder
II.1.4)Kort beskrivelse:

Lejerbo, Horsens har indgået aftale med CASA A/S i funktion af delegeret bygherre om projektering og udførelse af nøglefærdigt byggeri omfattende ca. 360 almene ungdoms- og familieboliger på Skt. Helene Torvet, 8700 Horsens. Lejerbo er som almen boligselskab omfattet af udbudsloven og CASA A/S er som delegeret bygherre dermed forpligtiget til at løfte udbudspligten.

CASA A/S udbyder som totalentreprenør arbejdet på Skt. Helene Torvet i flere fagentrepriser og leverancer.

II.1.5)Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 8 000 000.00 DKK
II.1.6)Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2)Beskrivelse
II.2.1)Betegnelse:

Murerentreprisen for blok A + B

Delkontraktnr.: 1
II.2.2)Supplerende CPV-kode(r)
45262500
45262520
II.2.3)Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

Horsens

II.2.4)Beskrivelse af udbuddet:

Nærværende udbud omfatter murerentreprisen for blok A + B, som i hovedtræk omfatter facadeopmuring af etagebyggeri fordelt på 2 bygningskroppe. I forbindelse med facadeopmuringen skal udføres mønstermurværk.

II.2.5)Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6)Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 500 000.00 DKK
II.2.7)Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10)Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12)Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13)Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)Yderligere oplysninger
II.2)Beskrivelse
II.2.1)Betegnelse:

Murerentreprisen for blok C

Delkontraktnr.: 2
II.2.2)Supplerende CPV-kode(r)
45262500
45262520
II.2.3)Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

Horsens

II.2.4)Beskrivelse af udbuddet:

Nærværende udbud omfatter murerentreprisen for blok A + B, som i hovedtræk omfatter facadeopmuring af etagebyggeri fordelt på 2 bygningskroppe. I forbindelse med facadeopmuringen skal udføres mønstermurværk.

II.2.5)Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6)Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 6 000 000.00 DKK
II.2.7)Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10)Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12)Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13)Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1)Betingelser for deltagelse
III.1.1)Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2)Økonomisk og finansiel kapacitet
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Tilbudsgivere til murerentreprisen for blok A + B skal overholde følgende minimumskrav:

- Tilbudsgivers seneste årlige omsætning skal være mindst 5 000 000 DKK,

- Tilbudsgivers seneste opgjorte egenkapital skal være mindst 500 000 DKK,

- Tilbudsgivers seneste opgjorte soliditetsgrad skal være mindst 20%.

Tilbudsgivere til murerentreprisen for blok C skal overholde følgende minimumskrav:

- Tilbudsgivers seneste årlige omsætning skal være mindst 10 000 000 DKK,

- Tilbudsgivers seneste opgjorte egenkapital skal være mindst 1 000 000 DKK,

- Tilbudsgivers seneste opgjorte soliditetsgrad skal være mindst 20%.

Oplysninger om økonomiske nøgletal skal angives i ESPD-dokumentet.

III.1.3)Teknisk og faglig kapacitet
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Tilbudsgiver til både murerentreprisen for blok A + B og murerentreprisen for blok C skal kunne fremlægge 3 referencer fra de seneste 5 år, der vedrører udførelses af tilsvarende opgaver.

Referencer fremlægges ved at indskrive disse i ESPD-dokumentet.

III.1.5)Oplysning om reserverede kontrakter
III.2)Kontraktbetingelser
III.2.2)Kontraktudførelsesvilkår:

Oplysninger om kontraktudførelsesvilkår, betingelser for AB92, klausuler mv., fremgår af udbudsmaterialet, herunder Fællesbetingelserne.

III.2.3)Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1)Beskrivelse
IV.1.1)Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3)Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4)Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6)Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8)Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2)Administrative oplysninger
IV.2.1)Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2)Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 18/02/2019
Tidspunkt: 10:00
IV.2.3)Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4)Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6)Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 2 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7)Betingelser for åbning af bud
Dato: 18/02/2019
Tidspunkt: 10:01

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1)Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2)Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3)Yderligere oplysninger:

Udbudsmaterialet kan søges frem via https://www.rib-software.dk/, udbudsnummer TN198367, hvor der henvises til udbudsbetingelserne for nærmere oplysninger om proceduren for afgivelse af tilbud.

Eventuelle spørgsmål vedrørende udbuddet skal fremsendes via udbudsportalens (RIB) spørgsmål-/svar modul. Spørgsmål vil ligeledes blive besvaret via udbudsportalens spørgsmål-/svar modul, efterhånden som spørgsmålene indløber.

Sidste frist for fremsættelse af spørgsmål er den 7.2.2019, kl. 12:00. Besvarelse af spørgsmål forventes udsendt umiddelbart herefter og senest den 11.2.2019.

VI.4)Klageprocedurer
VI.4.1)Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://erhvervstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2)Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Ingen
Ingen
Danmark
VI.4.3)Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage over ikke at blive tildelt kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse om at ordregiver har indgået en kontrakt.

VI.4.4)Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5)Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
16/01/2019

« Tilbage til oversigten over alle licitationer

  • Biokube

    Biokube

    Biologisk rensning af spildevand
  • VW

    VW

    Alt i varevogne
  • GRANAB strøsystemer

    GRANAB strøsystemer

    Alt i gulve til boliger, kontorer, skoler og offentlige bygninger
  • DM&E

    DM&E

    DM&E Kloakmestergaranti
  • Monier

    Monier

    Komplette tagløsninger
  • EXPO-NET

    EXPO-NET

    Med EXPO-NETs patenterede snefangsrør undgås problemer med fygesne
  • Ikast Design Doors

    Ikast Design Doors

    Individuel design og høj kvalitet til indvendige døre – dansk producerede
  • Troldtekt

    Troldtekt

    God akustik - helt naturligt
  • Inja Miljøteknik

    Inja Miljøteknik

    Olie/benzinudskillere - vi har løsningerne
  • VinduesPladsen

    VinduesPladsen

    Vinduer, døre, trapper og kviste
  • Højgaards

    Højgaards

    Hydrauliske pumper
  • PCI

    PCI

    PCI til fagfolk - Nemmere og mere sikker fliselægning
  • NEWTEK

    NEWTEK

    Intelligent og bæredygtigt belysning og byrumsinventar
  • BG Byggros

    BG Byggros

    Chalsitherm indeklimaplade, der isolerer og fugtregulerer boligen
  • Junget

    Junget

    Alt i savklinger, bor, fræsere, diamantværktøj m.m. til træindustrien
  • Viggo Bendz

    Viggo Bendz

    Alt til gravearbejdet!
  • Ejot Danmark

    Ejot Danmark

    Professionelle befæstigelse og fastgørelsesprodukter
  • H+H Danmark

    H+H Danmark

    Produktoversigt