Aktuelle nyheder

« Tilbage til oversigten over alle licitationer



Danmark-København: Almindelige bygge- og anlægsarbejder i forbindelse med rørledninger

2020/S 127-311689

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed

Resultat af udbudsproceduren

Bygge- og anlægsarbejder

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1)Navn og adresser
Officielt navn: HOFOR A/S
CVR-nummer: 10073022
Postadresse: Ørestads Boulevard 35
By: København S
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Jens Vollertzen
E-mail: jevo@hofor.dk
Telefon: +45 27954358

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.hofor.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/338688

I.2)Information om fælles indkøb
I.6)Hovedaktivitet
Vand

Del II: Genstand

II.1)Udbuddets omfang
II.1.1)Betegnelse:

VGE001 - Forbindelsesledninger Lejre Gevninge

Sagsnr.: 24.02-01663
II.1.2)Hoved-CPV-kode
45231100 Almindelige bygge- og anlægsarbejder i forbindelse med rørledninger
II.1.3)Kontrakttype
Bygge- og anlægsarbejder
II.1.4)Kort beskrivelse:

Etablering af et nyt samlet ledningsanlæg mellem HOFORs eksisterende vandværk i Lejre og nyt vandværk i Gevninge. Mellem de 2 lokaliteter skal der etableres 2 ledninger i stor dimension (ø 710 mm PE) for hhv. fremføring af råvand og returføring af rentvand for distribution i hovedstadsregionen. Arbejdet skal udføres over en strækning på ca. 2,8 km mellem de 2 lokaliteter og ledningsanlægget skal primært etableres ved retningsstyret underboring, sekundært på en lille del af traceet ved traditionelt rørlægning i udgravning. Arbejdet omfatter således jordarbejder, ledningsarbejde inkl. rørsvejsning for hhv. rå- og rentvandsledning mellem de 2 lokaliteter, levering og montering af brøndanlæg samt afsluttende trykprøvning og skylning. Leverance af PE-rør, PE-fittings samt ventiler er bygherreleverance. Kontrakten omfatter derfor også håndtering af bygherreleverancer.

II.1.6)Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2)Beskrivelse
II.2.1)Betegnelse:
II.2.2)Supplerende CPV-kode(r)
41110000 Drikkevand
44161200 Hovedvandledninger
44162500 Rørledninger til drikkevand
65111000 Drikkevanddistribution
II.2.3)Udførelsessted
NUTS-kode: DK021 Østsjælland
Hovedudførelsessted:

Mellem Lejre og Gevninge på Sjælland.

II.2.4)Beskrivelse af udbuddet:

Etablering af et nyt samlet ledningsanlæg mellem HOFORs eksisterende vandværk i Lejre og nyt vandværk i Gevninge. Mellem de 2 lokaliteter skal der etableres 2 ledninger i stor dimension (ø 710 mm PE) for hhv. fremføring af råvand og returføring af rentvand for distribution i hovedstadsregionen. Arbejdet skal udføres over en strækning på ca. 2,8 km mellem de 2 lokaliteter og ledningsanlægget skal primært etableres ved retningsstyret underboring, sekundært på en lille del af traceet ved traditionelt rørlægning i udgravning. Arbejdet omfatter således jordarbejder, ledningsarbejde inkl. rørsvejsning for hhv. rå- og rentvandsledning mellem de 2 lokaliteter, levering og montering af brøndanlæg samt afsluttende trykprøvning og skylning. Leverance af PE-rør, PE-fittings samt ventiler er bygherreleverance. Kontrakten omfatter derfor også håndtering af bygherreleverancer.

II.2.5)Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Opgavens løsning (metodebeskrivelse) / Vægtning: 10 %
Kvalitetskriterium - Navn: Organisation og bemanding / Vægtning: 30 %
Pris - Vægtning: 60 %
II.2.11)Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13)Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)Yderligere oplysninger

Der henvises til udbudsmaterialet i EU-Supply.

Del IV: Procedure

IV.1)Beskrivelse
IV.1.1)Proceduretype
Forhandlingsprocedure med forudgående indkaldelse af tilbud
IV.1.3)Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6)Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8)Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2)Administrative oplysninger
IV.2.1)Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2020/S 100-242448
IV.2.8)Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9)Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en vejledende periodisk bekendtgørelse
Den ordregivende enhed vil ikke tildele yderligere kontrakter på baggrund af den nævnte vejledende periodiske bekendtgørelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

VGE001 - Forbindelsesledninger Lejre Gevninge

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1)Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3)Yderligere oplysninger:

Ordregiver har besluttet at annullere udbudsforretningen, da der ikke er modtaget et tilstrækkeligt antal konditionsmæssige ansøgninger til at der kan opnås en tilfredsstillende konkurrenceudsættelse.

Ordregiver forventer snarest at genudbyde opgaven efter ordregivers tilpasning af udbudsmaterialet.

Genudbuddet iværksættes ved offentliggørelse af en ny udbudsbekendtgørelse.

VI.4)Klageprocedurer
VI.4.1)Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2)Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3)Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 af lov om Klagenævnet for Udbud, som følger:

1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis der ved underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.

2) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagens indbringelse for Klagenævnet og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.

Se mere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk

VI.4.4)Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5)Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
01/07/2020

« Tilbage til oversigten over alle licitationer