Danmark-Hjørring: Rådgivning i forbindelse med byggeri
2020/S 129-317219
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189382
Postadresse: Springvandspladsen 5
By: Hjørring
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 9800
Land: Danmark
Kontaktperson: Andreas Andreasen
E-mail: andreas.andreasen@hjoerring.dk
Telefon: +45 72336575
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/119023468.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.hjoerring.dk/
Del II: Genstand
12 nye boliger Aage Holms Vej 8 prækvalifikation
Der skal udføres om- og udbygning på Aage Holms Vej 8, projektet omfatter 12 nye boliger til multihandicappede som integreres med eksisterende bygninger og dets funktioner.
Hjørring Kommune
Den udbudte ydelse omfatter totalrådgivning i forbindelse med opførelse af 12 nye bo-enheder samt servicearealer.
Der indgås kontrakt for totalrådgivning på grundlag af samlet udbudsmateriale, og opgaven skal udføres i henhold til de krav og forudsætninger som er beskrevet i nærværende opgavebeskrivelse, ydelsesbeskrivelsen og kontraktens bestemmelser.
Aftalen indgås på grundlag af kontraktudkast som er en del af udbudsgrundlaget. Den endelige kontrakt vil blive tilrettet i overensstemmelse med det vindende tilbud.
Samlet opgave forventes udført i henhold til hovedtidsplan for projektet.
Fagtilsyn arkitekt eller ingeniør, alt incl. Der afgives pris på i alt 25 tilsyn byggeledelse
AMK (B) under udførelsen (pkt. 9.35 - 9.36 iht. YBL)
Bistand i forbindelse med idriftsætning og drift (pkt. 9.59 iht. YBL)
Samlet optionspriser (arbejder under udførelse)
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
12 nye boliger Aage Holms vej 8 tilbud
Postadresse: Vestbanegade 5
By: Hjørring
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9800
Land: Danmark
E-mail: nb@bundgaard-ark.dk
Telefon: +45 51161833
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk