Aktuelle nyheder

« Tilbage til oversigten over alle licitationer



Danmark-Hørsholm: Bygge- og anlægsarbejder

2020/S 183-441062

Udbudsbekendtgørelse

Bygge- og anlægsarbejder

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1)Navn og adresser
Officielt navn: Hørsholm Kommune
CVR-nummer: 70960516
Postadresse: Slotsmarken 13
By: Hørsholm
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 2970
Land: Danmark
Kontaktperson: Pernille Storr
E-mail: pst@horsholm.dk
Telefon: +45 48492397

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/138115821.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.horsholm.dk/

I.2)Information om fælles indkøb
I.3)Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://permalink.mercell.com/138115821.aspx
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://permalink.mercell.com/138115821.aspx
I.4)Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5)Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1)Udbuddets omfang
II.1.1)Betegnelse:

Udbud af håndværkerydelser

II.1.2)Hoved-CPV-kode
45000000 Bygge- og anlægsarbejder
II.1.3)Kontrakttype
Bygge- og anlægsarbejder
II.1.4)Kort beskrivelse:

Hørsholm Kommune udbyder som udbud med forhandling efter udbudslovens § § 61-66 rammeaftaler om udførelse af almindelige reparations- og vedligeholdelsesarbejder (håndværkerydelser) på kommunens ejendomme.

Der vil blive udbudt 12 rammeaftaler (med 2 entreprenører på hver = 24 kontrakter i alt) i alt fordelt på:

— 2 geografiske områder

— 6 faggrupper for hvert geografisk område (tømrer, el, VVS, glarmester, murer og maler)

— 2 rammeaftaler for hver faggruppe.

Arbejderne vil omfatte istandsættelses- og vedligeholdelsesopgaver, samt mindre tilbygnings- og ombygningsopgaver.

Der afholdes informationsmøde om udbuddet fredag den 25. september 2020 kl. 15.00-16.00.

Informationsmødet afholdes i kantinen på rådhuset, Slotsmarken 13, 2970 Hørsholm.

Grundet situationen med COVID-19 er det kun muligt at deltage med én person fra hver virksomhed. Tilmelding er nødvendig og skal ske til idaw@horsholm.dk

Tryk her https://permalink.mercell.com/138115821.aspx

II.1.5)Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 76 000 000.00 DKK
II.1.6)Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2)Beskrivelse
II.2.1)Betegnelse:

Rammeaftale el-arbejder delområde 1

Delkontraktnr.: 1
II.2.2)Supplerende CPV-kode(r)
45000000 Bygge- og anlægsarbejder
II.2.3)Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
II.2.4)Beskrivelse af udbuddet:

Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på udførelse af almindelige reparations- og vedligeholdelsesarbejder (håndværkerydelser) på ordregivers ejendomme.

Arbejderne vil omfatte istandsættelses- og vedligeholdelsesopgaver, samt mindre tilbygnings- og ombygningsopgaver.

II.2.5)Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6)Anslået værdi
II.2.7)Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Bygherre kan forlænge rammeaftalens varighed med 1 x 12 måneder.

II.2.9)Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ved begrænsning af antallet af prækvalificerede ansøgere vil ordregiver lægge vægt på tilsvarende referencer og en sammensætning af ansøgere, der modsvarer kompleksiteten og størrelsen af de forventede aftræk under rammeaftalerne.

II.2.10)Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Bygherre har desuden option på at brugerne af de enkelte institutioner og ejendomme for decentrale midler kan anvende rammeaftalen.

II.2.12)Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13)Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)Yderligere oplysninger
II.2)Beskrivelse
II.2.1)Betegnelse:

Rammeaftale el-arbejder delområde 2

Delkontraktnr.: 2
II.2.2)Supplerende CPV-kode(r)
45000000 Bygge- og anlægsarbejder
II.2.3)Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
II.2.4)Beskrivelse af udbuddet:

Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på udførelse af almindelige reparations- og vedligeholdelsesarbejder (håndværkerydelser) på ordregivers ejendomme.

Arbejderne vil omfatte istandsættelses- og vedligeholdelsesopgaver, samt mindre tilbygnings- og ombygningsopgaver.

II.2.5)Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6)Anslået værdi
II.2.7)Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Bygherre kan forlænge rammeaftalens varighed med 1 x 12 måneder.

II.2.9)Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ved begrænsning af antallet af prækvalificerede ansøgere vil ordregiver lægge vægt på tilsvarende referencer og en sammensætning af ansøgere, der modsvarer kompleksiteten og størrelsen af de forventede aftræk under rammeaftalerne

II.2.10)Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Bygherre har desuden option på at brugerne af de enkelte institutioner og ejendomme for decentrale midler kan anvende rammeaftalen.

II.2.12)Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13)Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)Yderligere oplysninger
II.2)Beskrivelse
II.2.1)Betegnelse:

Rammeaftale glarmester-arbejder delområde 1

Delkontraktnr.: 3
II.2.2)Supplerende CPV-kode(r)
45000000 Bygge- og anlægsarbejder
II.2.3)Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
II.2.4)Beskrivelse af udbuddet:

Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på udførelse af almindelige reparations- og vedligeholdelsesarbejder (håndværkerydelser) på ordregivers ejendomme.

Arbejderne vil omfatte istandsættelses- og vedligeholdelsesopgaver, samt mindre tilbygnings- og ombygningsopgaver.

II.2.5)Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6)Anslået værdi
II.2.7)Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Bygherre kan forlænge rammeaftalens varighed med 1 x 12 måneder.

II.2.9)Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ved begrænsning af antallet af prækvalificerede ansøgere vil ordregiver lægge vægt på tilsvarende referencer og en sammensætning af ansøgere, der modsvarer kompleksiteten og størrelsen af de forventede aftræk under rammeaftalerne.

II.2.10)Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Bygherre har desuden option på at brugerne af de enkelte institutioner og ejendomme for decentrale midler kan anvende rammeaftalen.

II.2.12)Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13)Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)Yderligere oplysninger
II.2)Beskrivelse
II.2.1)Betegnelse:

Rammeaftale glarmester-arbejder delområde 2

Delkontraktnr.: 4
II.2.2)Supplerende CPV-kode(r)
45000000 Bygge- og anlægsarbejder
II.2.3)Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
II.2.4)Beskrivelse af udbuddet:

Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på udførelse af almindelige reparations- og vedligeholdelsesarbejder (håndværkerydelser) på ordregivers ejendomme.

Arbejderne vil omfatte istandsættelses- og vedligeholdelsesopgaver, samt mindre tilbygnings- og ombygningsopgaver.

II.2.5)Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6)Anslået værdi
II.2.7)Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Bygherre kan forlænge rammeaftalens varighed med 1 x 12 måneder.

II.2.9)Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ved begrænsning af antallet af prækvalificerede ansøgere vil Ordregiver lægge vægt på tilsvarende referencer og en sammensætning af ansøgere, der modsvarer kompleksiteten og størrelsen af de forventede aftræk under rammeaftalerne.

II.2.10)Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Bygherre har desuden option på at brugerne af de enkelte institutioner og ejendomme for decentrale midler kan anvende rammeaftalen.

II.2.12)Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13)Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)Yderligere oplysninger
II.2)Beskrivelse
II.2.1)Betegnelse:

Rammeaftale maler delområde 1

Delkontraktnr.: 5
II.2.2)Supplerende CPV-kode(r)
45000000 Bygge- og anlægsarbejder
II.2.3)Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
II.2.4)Beskrivelse af udbuddet:

Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på udførelse af almindelige reparations- og vedligeholdelsesarbejder (håndværkerydelser) på ordregivers ejendomme.

Arbejderne vil omfatte istandsættelses- og vedligeholdelsesopgaver, samt mindre tilbygnings- og ombygningsopgaver.

II.2.5)Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6)Anslået værdi
II.2.7)Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Bygherre kan forlænge rammeaftalens varighed med 1 x 12 måneder.

II.2.9)Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ved begrænsning af antallet af prækvalificerede ansøgere vil ordregiver lægge vægt på tilsvarende referencer og en sammensætning af ansøgere, der modsvarer kompleksiteten og størrelsen af de forventede aftræk under rammeaftalerne.

II.2.10)Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Bygherre har desuden option på at brugerne af de enkelte institutioner og ejendomme for decentrale midler kan anvende rammeaftalen.

II.2.12)Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13)Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)Yderligere oplysninger
II.2)Beskrivelse
II.2.1)Betegnelse:

Rammeaftale maler delområde 2

Delkontraktnr.: 6
II.2.2)Supplerende CPV-kode(r)
45000000 Bygge- og anlægsarbejder
II.2.3)Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
II.2.4)Beskrivelse af udbuddet:

Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på udførelse af almindelige reparations- og vedligeholdelsesarbejder (håndværkerydelser) på ordregivers ejendomme.

Arbejderne vil omfatte istandsættelses- og vedligeholdelsesopgaver, samt mindre tilbygnings- og ombygningsopgaver.

II.2.5)Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6)Anslået værdi
II.2.7)Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Bygherre kan forlænge rammeaftalens varighed med 1 x 12 måneder.

II.2.9)Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ved begrænsning af antallet af prækvalificerede ansøgere vil ordregiver lægge vægt på tilsvarende referencer og en sammensætning af ansøgere, der modsvarer kompleksiteten og størrelsen af de forventede aftræk under rammeaftalerne.

II.2.10)Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Bygherre har desuden option på at brugerne af de enkelte institutioner og ejendomme for decentrale midler kan anvende rammeaftalen.

II.2.12)Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13)Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)Yderligere oplysninger
II.2)Beskrivelse
II.2.1)Betegnelse:

Rammeaftale murer delområde 1

Delkontraktnr.: 7
II.2.2)Supplerende CPV-kode(r)
45000000 Bygge- og anlægsarbejder
II.2.3)Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
II.2.4)Beskrivelse af udbuddet:

Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på udførelse af almindelige reparations- og vedligeholdelsesarbejder (håndværkerydelser) på ordregivers ejendomme.

Arbejderne vil omfatte istandsættelses- og vedligeholdelsesopgaver, samt mindre tilbygnings- og ombygningsopgaver.

II.2.5)Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6)Anslået værdi
II.2.7)Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Bygherre kan forlænge rammeaftalens varighed med 1 x 12 måneder.

II.2.9)Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ved begrænsning af antallet af prækvalificerede ansøgere vil ordregiver lægge vægt på tilsvarende referencer og en sammensætning af ansøgere, der modsvarer kompleksiteten og størrelsen af de forventede aftræk under rammeaftalerne.

II.2.10)Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Bygherre har desuden option på at brugerne af de enkelte institutioner og ejendomme for decentrale midler kan anvende rammeaftalen.

II.2.12)Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13)Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)Yderligere oplysninger
II.2)Beskrivelse
II.2.1)Betegnelse:

Rammeaftale murer delområde 2

Delkontraktnr.: 8
II.2.2)Supplerende CPV-kode(r)
45000000 Bygge- og anlægsarbejder
II.2.3)Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
II.2.4)Beskrivelse af udbuddet:

Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på udførelse af almindelige reparations- og vedligeholdelsesarbejder (håndværkerydelser) på ordregivers ejendomme.

Arbejderne vil omfatte istandsættelses- og vedligeholdelsesopgaver, samt mindre tilbygnings- og ombygningsopgaver.

II.2.5)Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6)Anslået værdi
II.2.7)Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Bygherre kan forlænge rammeaftalens varighed med 1 x 12 måneder.

II.2.9)Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ved begrænsning af antallet af prækvalificerede ansøgere vil ordregiver lægge vægt på tilsvarende referencer og en sammensætning af ansøgere, der modsvarer kompleksiteten og størrelsen af de forventede aftræk under rammeaftalerne.

II.2.10)Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Bygherre har desuden option på at brugerne af de enkelte institutioner og ejendomme for decentrale midler kan anvende rammeaftalen.

II.2.12)Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13)Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)Yderligere oplysninger
II.2)Beskrivelse
II.2.1)Betegnelse:

Rammeaftale tømrer-snedker delområde 1

Delkontraktnr.: 9
II.2.2)Supplerende CPV-kode(r)
45000000 Bygge- og anlægsarbejder
II.2.3)Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
II.2.4)Beskrivelse af udbuddet:

Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på udførelse af almindelige reparations- og vedligeholdelsesarbejder (håndværkerydelser) på ordregivers ejendomme.

Arbejderne vil omfatte istandsættelses- og vedligeholdelsesopgaver, samt mindre tilbygnings- og ombygningsopgaver.

II.2.5)Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6)Anslået værdi
II.2.7)Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Bygherre kan forlænge rammeaftalens varighed med 1 x 12 måneder.

II.2.9)Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ved begrænsning af antallet af prækvalificerede ansøgere vil ordregiver lægge vægt på tilsvarende referencer og en sammensætning af ansøgere, der modsvarer kompleksiteten og størrelsen af de forventede aftræk under rammeaftalerne.

II.2.10)Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Bygherre har desuden option på at brugerne af de enkelte institutioner og ejendomme for decentrale midler kan anvende rammeaftalen.

II.2.12)Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13)Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)Yderligere oplysninger
II.2)Beskrivelse
II.2.1)Betegnelse:

Rammeaftale tømrer-snedker delområde 2

Delkontraktnr.: 10
II.2.2)Supplerende CPV-kode(r)
45000000 Bygge- og anlægsarbejder
II.2.3)Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
II.2.4)Beskrivelse af udbuddet:

Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på udførelse af almindelige reparations- og vedligeholdelsesarbejder (håndværkerydelser) på ordregivers ejendomme.

Arbejderne vil omfatte istandsættelses- og vedligeholdelsesopgaver, samt mindre tilbygnings- og ombygningsopgaver.

II.2.5)Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6)Anslået værdi
II.2.7)Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Bygherre kan forlænge rammeaftalens varighed med 1 x 12 måneder.

II.2.9)Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ved begrænsning af antallet af prækvalificerede ansøgere vil ordregiver lægge vægt på tilsvarende referencer og en sammensætning af ansøgere, der modsvarer kompleksiteten og størrelsen af de forventede aftræk under rammeaftalerne.

II.2.10)Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Bygherre har desuden option på at brugerne af de enkelte institutioner og ejendomme for decentrale midler kan anvende rammeaftalen.

II.2.12)Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13)Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)Yderligere oplysninger
II.2)Beskrivelse
II.2.1)Betegnelse:

Rammeaftale vvs og blikkenslager delområde 1

Delkontraktnr.: 11
II.2.2)Supplerende CPV-kode(r)
45000000 Bygge- og anlægsarbejder
II.2.3)Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
II.2.4)Beskrivelse af udbuddet:

Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på udførelse af almindelige reparations- og vedligeholdelsesarbejder (håndværkerydelser) på ordregivers ejendomme.

Arbejderne vil omfatte istandsættelses- og vedligeholdelsesopgaver, samt mindre tilbygnings- og ombygningsopgaver.

II.2.5)Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6)Anslået værdi
II.2.7)Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Bygherre kan forlænge rammeaftalens varighed med 1 x 12 måneder.

II.2.9)Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ved begrænsning af antallet af prækvalificerede ansøgere vil ordregiver lægge vægt på tilsvarende referencer og en sammensætning af ansøgere, der modsvarer kompleksiteten og størrelsen af de forventede aftræk under rammeaftalerne.

II.2.10)Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Bygherre har desuden option på at brugerne af de enkelte institutioner og ejendomme for decentrale midler kan anvende rammeaftalen.

II.2.12)Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13)Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)Yderligere oplysninger
II.2)Beskrivelse
II.2.1)Betegnelse:

Rammeaftale vvs og blikkenslager delområde 2

Delkontraktnr.: 12
II.2.2)Supplerende CPV-kode(r)
45000000 Bygge- og anlægsarbejder
II.2.3)Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
II.2.4)Beskrivelse af udbuddet:

Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på udførelse af almindelige reparations- og vedligeholdelsesarbejder (håndværkerydelser) på ordregivers ejendomme.

Arbejderne vil omfatte istandsættelses- og vedligeholdelsesopgaver, samt mindre tilbygnings- og ombygningsopgaver.

II.2.5)Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6)Anslået værdi
II.2.7)Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Bygherre kan forlænge rammeaftalens varighed med 1 x 12 måneder.

II.2.9)Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ved begrænsning af antallet af prækvalificerede ansøgere vil ordregiver lægge vægt på tilsvarende referencer og en sammensætning af ansøgere, der modsvarer kompleksiteten og størrelsen af de forventede aftræk under rammeaftalerne.

II.2.10)Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Bygherre har desuden option på at brugerne af de enkelte institutioner og ejendomme for decentrale midler kan anvende rammeaftalen.

II.2.12)Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13)Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1)Betingelser for deltagelse
III.1.1)Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2)Økonomisk og finansiel kapacitet
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Tilbudsgiver skal have en positiv egenkapital i hver af de 2 seneste disponible regnskabsår.

Tilbudsgiver må ikke have ubetalt forfalden gæld på til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger på over 100 000 DKK, jf. udbudslovens § 135, stk. 3 og § 137 stk. 7, medmindre tilbudsgiver stiller sikkerhed for betaling af gælden eller har indgået en aftale med inddrivelsesmyndigheden om en afviklingsordning og overholdt denne.

III.1.3)Teknisk og faglig kapacitet
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Tilbudsgiver skal fremvise i alt 3 referencer afleveret indenfor de seneste 3 år. De 3 år regnes tilbage fra tilbudsfristens dato. Referencen skal være en selvstændig leverance og kan således ikke være en rammeaftale. Kun leverancer under en rammeaftale accepteres som en reference.

Der skal angives én (1) reference som minimum har haft en omsætning på 50 000 DKK ekskl. moms, én (1) reference som minimum har haft en omsætning på 200 000 DKK ekskl. moms og én (1) reference som minimum har haft en omsætning på 500 000 DKK ekskl. moms, indenfor de seneste 3 år indenfor fagområdet, der anmodes om prækvalifikation til, jf. pkt. 2.1).

III.1.5)Oplysning om reserverede kontrakter
III.2)Kontraktbetingelser
III.2.2)Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3)Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1)Beskrivelse
IV.1.1)Proceduretype
Udbud med forhandling
IV.1.3)Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4)Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.5)Oplysninger om forhandling
Den ordregivende myndighed forbeholder sig retten til at tildele kontrakten på grundlag af de første bud uden at indgå forhandlinger
IV.1.6)Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8)Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2)Administrative oplysninger
IV.2.1)Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2)Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 19/10/2020
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3)Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4)Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6)Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7)Betingelser for åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1)Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
Skønnet tidsplan for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser:

Inden kontraktudløb.

VI.2)Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
VI.3)Yderligere oplysninger:
VI.4)Klageprocedurer
VI.4.1)Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799

Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk

VI.4.2)Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3)Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4)Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5)Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
16/09/2020

« Tilbage til oversigten over alle licitationer