Danmark-Odense: Arbejder i forbindelse med vand- og kloakrørledninger
2020/S 230-567950
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Bygge- og anlægsarbejder
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 17414003
Postadresse: Vandværksvej 7
By: Odense C
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Nicolaj Rosander
E-mail: nir@samaqua.dk
Telefon: +45 63132303
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/143643392.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.samaqua.dk/
Del II: Genstand
Entreprenørydelser for afløbsledningsarbejde 2021 (prækval)
Ordregiver forpligter sig i kontraktperioden til at benytte de i udbuddet omfattede ydelser hos den valgte tilbudsgiver på de i nærværende udbudsmateriales nævnte vilkår.
Det forventelige forbrug af entreprenørydelser for afløbsledningsarbejde, kan ses i tilbudsliste (Bilag 1).
I SAB & TAG (Bilag 2) fremgår en generel orientering om faglige indhold af denne rammeaftale.
Det forventede årlige behov, jf. ovenstående, er således alene et estimat, som ikke er bindende for ordregiver.
Nærværende udbud indgås som 1 rammeaftale.
Rammeaftalen underskrives med 1 leverandør for perioden der fremgår af afsnit i 3.1 udkast til kontrakten.
Ordregiver forpligter sig i kontraktperioden til at benytte de i udbuddet omfattede ydelser hos den valgte tilbudsgiver på de i nærværende udbudsmateriales nævnte vilkår.
Det forventelige forbrug af entreprenørydelser for afløbsledningsarbejde, kan ses i tilbudsliste (Bilag 1).
Det anførte forbrug inden for de enkelte ydelser er skønnede mængder, udregnet på baggrund af tidligere aktiviteter samt forventede aktivitetsændringer og forventede nye projekter. Det forventede årlige forbrug er således alene et estimat, som ikke er bindende for ordregiver.
I den udstrækning at entreprenørydelsen er en del af en samlet bygge- og anlægsopgave, forbeholder ordregiver sig ret til at udbyde dette som et selvstændigt udbud eller som en del af den samlede bygge- og anlægsopgave. I givet fald vil den pågældende entreprenørydelse ikke være omfattet af denne kontrakt, som indgås på baggrund af nærværende udbud.
Resultatet af nærværende udbudsforretning samt den faktiske driftssituation kan give anledning til ændringer. Ordregiver forpligter sig ikke ud over sit faktuelle behov.
Ordregiver har option på at forlænge kontrakten med 6 x 12 måneder på uændrede vilkår.
Kontrakten er uopsigelig for begge parter i forlængelsesperioden.
I tilfælde af at der er mere end 5 ansøgere vil udvælgelsen ske på baggrund af de angivne referencer i ESPD. Derudover er det muligt for ansøger at vedlægge en referenceliste i selvvalgt format. Såfremt denne vedlægges, vil den indgå i grundlaget for udvælgelse. Det vægter positivt hvis en ansøger har et stort antal relevante referencer og hvis disse referencer i høj grad minder om opgaverne i denne rammeaftale.
Ordregiver har option på at forlænge kontrakten med 6 x 12 måneder på uændrede vilkår.
Kontrakten er uopsigelig for begge parter i forlængelsesperioden.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal oplyse om egenkapital for de sidste 3 afsluttede regnskabsår.
Tilbudsgivers egenkapital skal være positiv i alle 3 afsluttede regnskabsår.
— Referencer
— Autorisation.
— Minimum 1 referencer indeholdende følgende for referencens sidste/seneste år:
- 20 opgravninger for renoveringsdelen
- 10 nye stiktilslutninger
- 15 strømpeforinger
- 10 punktreparationer varierende fra ø 100 til ø/V 700 mm.
- 10 stk. rottestopproper
- 15 dækselreguleringer/udskiftninger
- 10 stk. brøndreparationer.
Referencen skal være igangværende eller være afsluttet indenfor de sidste 3 år regnet fra tilbudsfristen. Referencerne bør være angivet med: Kundens navn, kontaktperson hos kunden og kontaktinfo; herunder beskrivelse af opgaven, opgavens omfang og aftaleperiode. Supplerende oplysninger om angivne referencer kan indhentes af ordregiver.
— Entreprenøren skal være autoriseret kloakmester.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk