Aktuelle nyheder om byggebranchen

BygTek Personalehjælp

Undgå tvister og problemer i dagligdagen
med en personalehåndbog

?
Hvilke regler gælder for din virksomhed?
?
Må dine ansatte gå i det "forkerte" arbejdstøj?
!
Vi tilbyder at lave jeres
personalehåndbog
i tæt samarbejde med
ledelsen til
4.900 kroner.
?
Må dine ansatte melde sig syge med en SMS?
?
Har du en rygepolitik?
- bliver den overholdt?
- hvad er konsekvenserne?
Ring til Camilla på 46 93 66 13 eller
send en mail på camilla@odsgard.dk
Kontakt Camilla og få hjælp til jeres APV, arbejdspladsvurdering

Få en personalehåndbog
- det er alle pengene værd

Ved at have en personalehåndbog, undgår du mange tvister og problemer i dagligdagen og du får et godt redskab til nye medarbejdere, når de skal introduceres for din virksomhed.

I en personalehåndbog kan du beskrive de regler som er gældende for netop din virksomhed samt de regler/love som enten er reguleret via lovgivningen eller overenskomst. Det er vigtigt, at alle i en virksomhed har fælles reference-rammer og at dine medarbejdere har et opslagsværk som de kan søge i - uanset hvor i virksomheden de er ansat.

Du skal sikre, at alle medarbejdere har adgang til - og er bekendt med personalehåndbogen, så slipper du for en masse personale-bøvl.

Undgå faldgruber
- få hjælp af en rådgiver

Hvis du ønsker vores hjælp til at udarbejde din personalehåndbog (eller revidere din eksisterende) så vil alle punkter og fald-gruber, der er typisk for din virksomhed,

Det er vores erfaring, at hele processen med at få udarbejdet en personale-håndbog sker hurtigst og bedst, hvis man kontakter en dygtig rådgiver.

blive gennemgået. Flere lovpligtige dokumenter som f.eks. beredskabsplan og krisehåndteringsplan bør medtages i personalehåndbogen.

Efterfølgende modtager du første udkast af personalehåndbogen. Det tager 1-2 uger fra start til slut. Når du har godkendt personalehåndbogen får du den leveret elektronisk til fremtidig brug.

Din virksomhed ændrer sig hele tiden, så du skal huske at din personalehåndbog skal revideres løbende. Vi anbefaler at du minimum en gange årligt gennemgår håndbogen eller, hvis der sker større ændringer i din virksomhed.

Vi tilbyder også at lave jeres lovpligtige APV, arbejdspladsvurdering

BygTek personale HJÆLP

BygTek udbyder denne service i samarbejde med Personalepolitikken