« Tilbage til oversigten over alle licitationer


52/2025

167316-2025 - Resultater
Danmark – Rengøring – Køkkenrengøring af Mad og Måltidskøkkenet OUH
OJ S 52/2025 14/03/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navnRegion Syddanmark
Køberens retlige statusRegional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitetSundhed
2. Procedure
2.1.
Procedure
TitelKøkkenrengøring af Mad og Måltidskøkkenet OUH
BeskrivelseLevering af køkkenrengøring og tilhørende specialrengøring af Mad- og Måltidskøkkenet Odense Universitetshospital.
Identifikator for proceduren456557c5-9db9-49cf-8db6-bda0532da82f
Tidligere bekendtgørelse90116bb0-f3e2-43ad-9d82-33f556dbc0ee-01
Intern ID24/40155
UdbudsprocedureOffentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedurenej
Hovedpunkterne i procedurenUdbuddet gennemføres som et offentligt udbud, hvilket indebærer, at enhver økonomisk aktør kan afgive tilbud.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformålTjenesteydelser
Primær klassifikation (cpv): 90910000 Rengøring
Supplerende klassifikation (cpv): 90911100 Rengøring af lokaler
2.1.2.
Udførelsessted
Byodense
Landsdel (NUTS)Fyn (DK031)
LandDanmark
Yderligere oplysningerLevering til Odense Universitetshospital: Servicebyen samt Solfaldsvej
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms32 000 000,00 DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
DelkontraktLOT-0000
TitelKøkkenrengøring af Mad og Måltidskøkkenet OUH
BeskrivelseLevering af køkkenrengøring og tilhørende specialrengøring af Mad- og Måltidskøkkenet Odense Universitetshospital.
Intern ID24/40155
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformålTjenesteydelser
Primær klassifikation (cpv): 90910000 Rengøring
Supplerende klassifikation (cpv): 90911100 Rengøring af lokaler
5.1.2.
Udførelsessted
Byodense
Landsdel (NUTS)Fyn (DK031)
LandDanmark
Yderligere oplysningerLevering til Odense Universitetshospital: Servicebyen samt Solfaldsvej
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed4 År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet herKontrakten kan forlænges 2 gange, hver gang med op til 24 måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms32 000 000,00 DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
NavnØkonomi
BeskrivelseForstået som den samlede evalueringssum, jf. Kontraktbilag 3. Den samlede evalueringssum udregnes automatisk på baggrund af de af Tilbudsgiver indtastede priser i Kontraktbilag 3.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi40
Kriterium
TypeKvalitet
NavnKvalitet
Beskrivelse”Kvalitet” vurderes ud fra de konkurrencekrav, der i henhold til angivelserne i Kontraktbilag 2, specifikt angår ”kvalitet”. I Kontraktbilag 2 har Ordregiver angivet, hvad der lægges vægt på i forbindelse med denne vurdering.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi45
Kriterium
TypeKvalitet
NavnLeveringssikkerhed
Beskrivelse”Leveringssikkerhed” vurderes ud fra de konkurrencekrav, der i henhold til angivelserne i Kontraktbilag 2, specifikt angår ”Leveringssikkerhed”. I Kontraktbilag 2 har Ordregiver angivet, hvad der lægges vægt på i forbindelse med denne vurdering.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi15
5.1.15.
Teknikker
RammeaftaleIngen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystemIntet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktionnej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klagerKlagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister: Følgende gælder, hvis udbuddet er et offentligt udbud: Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt (fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort), og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til ordregiveren, gerne pr. e-mail. Følgende gælder, hvis der er tale om et begrænset udbud, et udbud med forhandling, en konkurrencepræget dialog eller et innovationspartnerskab: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt (fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort), og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsprocedurenRegion Syddanmark
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offlineRegion Syddanmark
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerneKonkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontraktenRegion Syddanmark
Organisation, der udfører betalingenRegion Syddanmark
Organisation, der underskriver kontraktenRegion Syddanmark
TED eSenderMercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse3 628 000,00 DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-IDLOT-0000
Status for udvælgelse af vinderDer er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navnCleansafe as
Tilbud
Tilbud – Identifikator1
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakterLOT-0000
Værdien af tilbuddet3 628 000,00 DKK
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbudnej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten1
TitelLevering af køkkenrengøring af Mad og Måltidskøkkenet OUH til Odense Universitetshospital, Region Syddanmark
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud10/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten07/03/2025
Organisation, der underskriver kontraktenRegion Syddanmark
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelserTilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse1
Udvalg af tilbud
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi3 628 000,00 DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi3 628 000,00 DKK
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navnRegion Syddanmark
Registreringsnummer29190909
PostadresseDamhaven 12
ByVejle
Postnummer7100
Landsdel (NUTS)Sydjylland (DK032)
LandDanmark
EnhedGitha Nørager
Telefon+45 24628828
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navnKlagenævnet for Udbud
Registreringsnummer37795526
PostadresseNævnenes Hus, Toldboden 2
ByViborg
Postnummer8800
Landsdel (NUTS)Østjylland (DK042)
LandDanmark
Telefon+45 72405708
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navnKonkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer10294819
PostadresseCarl Jacobsens Vej 35
ByValby
Postnummer2500
Landsdel (NUTS)Byen København (DK011)
LandDanmark
E-mailkfst@kfst.dk
Telefon+45 41715000
Internetadressehttps://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navnCleansafe as
Den økonomiske operatørs størrelseMikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer26399467
ByOdense s
Postnummer5260
Landsdel (NUTS)Fyn (DK031)
LandDanmark
E-maillaf@cleansafe.dk
Telefon29398043
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakterLOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navnMercell Holding ASA
Registreringsnummer980921565
PostadresseAskekroken 11
ByOslo
Postnummer0277
Landsdel (NUTS)Oslo (NO081)
LandNorge
EnhedeSender
Telefon+47 21018800
Fax+47 21018801
Internetadressehttp://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens IDf99e4de0-9e90-4b23-a509-35af3a568a80  -  01
FormulartypeResultater
BekendtgørelsestypeBekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen13/03/2025 09:14:22 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)13/03/2025 09:30:32 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprogdansk
Bekendtgørelsesnummer167316-2025
EUT-S-nummer52/2025
Offentliggørelsesdato14/03/2025

« Tilbage til oversigten over alle licitationer