5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål: Tjenesteydelser
Primær klassifikation (cpv): 90910000 Rengøring
Supplerende klassifikation (cpv): 90911100 Rengøring af lokaler
5.1.2.
Udførelsessted
By: odense
Landsdel (NUTS): Fyn (DK031)
Land: Danmark
Yderligere oplysninger: Levering til Odense Universitetshospital: Servicebyen samt Solfaldsvej
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser: 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her: Kontrakten kan forlænges 2 gange, hver gang med op til 24 måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms: 32 000 000,00 DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA): ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type: Pris
Navn: Økonomi
Beskrivelse: Forstået som den samlede evalueringssum, jf. Kontraktbilag 3. Den samlede evalueringssum udregnes automatisk på baggrund af de af Tilbudsgiver indtastede priser i Kontraktbilag 3.
Kategori for tildelingskriteriet vægt: Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi: 40
Kriterium:
Type: Kvalitet
Navn: Kvalitet
Beskrivelse: ”Kvalitet” vurderes ud fra de konkurrencekrav, der i henhold til angivelserne i Kontraktbilag 2, specifikt angår ”kvalitet”. I Kontraktbilag 2 har Ordregiver angivet, hvad der lægges vægt på i forbindelse med denne vurdering.
Kategori for tildelingskriteriet vægt: Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi: 45
Kriterium:
Type: Kvalitet
Navn: Leveringssikkerhed
Beskrivelse: ”Leveringssikkerhed” vurderes ud fra de konkurrencekrav, der i henhold til angivelserne i Kontraktbilag 2, specifikt angår ”Leveringssikkerhed”. I Kontraktbilag 2 har Ordregiver angivet, hvad der lægges vægt på i forbindelse med denne vurdering.
Kategori for tildelingskriteriet vægt: Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi: 15
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale: Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem: Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion: nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager: Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister: Følgende gælder, hvis udbuddet er et offentligt udbud: Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt (fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort), og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til ordregiveren, gerne pr. e-mail. Følgende gælder, hvis der er tale om et begrænset udbud, et udbud med forhandling, en konkurrencepræget dialog eller et innovationspartnerskab: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt (fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort), og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren: Region Syddanmark
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline: Region Syddanmark
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten: Region Syddanmark
Organisation, der udfører betalingen: Region Syddanmark
Organisation, der underskriver kontrakten: Region Syddanmark
TED eSender: Mercell Holding ASA