« Tilbage til oversigten over alle licitationer


70/2025

230274-2025 - Resultater
Danmark – Modulopbyggede og transportable bygninger – Indkøb af levering af opsætning og leje af pavilloner i Herlev Kommune
OJ S 70/2025 09/04/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navnHerlev Kommune - Indkøb og Udbud
Køberens retlige statusLokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitetGenerelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
TitelIndkøb af levering af opsætning og leje af pavilloner i Herlev Kommune
BeskrivelseUdbuddet vedrører indkøb af levering, opsætning og leje af pavilloner ved Gammel Hjortespringskole i Herlev Kommune. Pavillonerne skal samles til én enhed som vist i Kravspecifikationens afsnit 2 Placering og skal anvendes til undervisning for ca. 18-20 børn med særlige behov. Der vil yderligere være tilknyttet mellem 8-10 lærere/pædagoger til enheden medmindre andet fremgår af Kontraktens pkt. 4.1: Kontraktens omfang.For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de krav ydelserne skal opfylde, henvises til Kravspecifikationen (bilag 2), Tilbudslisten (bilag 3a) og Løsningsbeskrivelse, kvalitet og bæredygtighed (bilag 3b) samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.
Identifikator for proceduren95594b3c-088e-4f70-aa07-ae160a7f3c8f
Tidligere bekendtgørelseab925a88-263b-4af3-a5e4-88976ad61e64-01
Intern ID88.12.00G01-11-24
UdbudsprocedureOffentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedurenej
Hovedpunkterne i procedurenUdbuddet gennemføres i overensstemmelse med Udbudslovens afsnit II om offentlige indkøb over tærskelværdien, jf. Udbudsloven, lovbekendtgørelse nr. 10 af 6. januar 2023. Udbuddet offentliggøres på en sådan måde, at enhver kan afgive tilbud.Ordregiver gør opmærksom på, at der under et offentligt udbud ikke gennemføres forhandlinger inden tildeling af Kontrakten, ligesom der heller ikke vil ske en kontraktforhandling efter tildeling af Kontrakten. Kontrakten med den vindende Tilbudsgiver indgås på baggrund af det vedlagte Udkast til Kontrakt.Ordregiver er ansvarlig for, at de generelle principper om ligebehandling, gennemsigtighed og proportionalitet samt forbuddet mod forskelsbehandling på baggrund af nationalitet respekteres i alle faser af udbuddet frem til tidspunktet for opfyldelsen af den udbudte Kontrakt.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformålVarer
Primær klassifikation (cpv): 44211100 Modulopbyggede og transportable bygninger
Supplerende klassifikation (cpv): 44211000 Præfabrikerede bygninger, 45212600 Opførelse af pavilloner, 70310000 Leje eller salg af bygninger
2.1.2.
Udførelsessted
PostadresseKrogestykket 33  
ByHerlev
Postnummer2730
Landsdel (NUTS)Københavns omegn (DK012)
LandDanmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
DelkontraktLOT-0000
TitelIndkøb af levering af opsætning og leje af pavilloner i Herlev Kommune
BeskrivelseUdbuddet vedrører indkøb af levering, opsætning og leje af pavilloner ved Gammel Hjortespringskole i Herlev Kommune. Pavillonerne skal samles til én enhed som vist i Kravspecifikationens afsnit 2 Placering og skal anvendes til undervisning for ca. 18-20 børn med særlige behov. Der vil yderligere være tilknyttet mellem 8-10 lærere/pædagoger til enheden medmindre andet fremgår af Kontraktens pkt. 4.1: Kontraktens omfang.For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de krav ydelserne skal opfylde, henvises til Kravspecifikationen (bilag 2), Tilbudslisten (bilag 3a) og Løsningsbeskrivelse, kvalitet og bæredygtighed (bilag 3b) samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.
Intern ID88.12.00G01-11-24
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformålVarer
Primær klassifikation (cpv): 44211100 Modulopbyggede og transportable bygninger
Supplerende klassifikation (cpv): 44211000 Præfabrikerede bygninger, 45212600 Opførelse af pavilloner, 70310000 Leje eller salg af bygninger
5.1.2.
Udførelsessted
PostadresseKrogestykket 33  
ByHerlev
Postnummer2730
Landsdel (NUTS)Københavns omegn (DK012)
LandDanmark
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
NavnPris
BeskrivelseVed evaluering af pris vil der blive lagt vægt på laveste tilbudspris.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi50,00
Kriterium
TypeKvalitet
NavnKvalitet
BeskrivelseVed ”Kvalitet” forstås Funktionalitet og brugervenlighed, Materialevalg og byggekvalitet og Levering, montering og demontering.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi30,00
Kriterium
TypeKvalitet
NavnMiljø- og klimamæssigbæredygtighed
BeskrivelseVed ”Miljø- og klimamæssigbæredygtighed” forstås at produktion levering, opsætning, montering, tilslutning og nedtagning af pavillonerne skal foregå med mindst mulig miljø- og klimamæssig belastning af hensyn til det omgivne miljø.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi20,00
5.1.15.
Teknikker
RammeaftaleIngen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystemIntet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktionnej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klagerKlagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Oplysninger om klagefrister: I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerneKonkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSenderMercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse3 993 030,00 DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-IDLOT-0000
Status for udvælgelse af vinderDer er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navnCC Modul ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator88.12.00G01-11-24
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakterLOT-0000
Værdien af tilbuddet3 993 030,00 DKK
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbudnej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten88.12.00G01-11-24
TitelIndkøb og levering af opsætning og leje af pavilloner ved Gl. Hjortespringskole i Herlev Kommune
Dato for indgåelse af kontrakten30/03/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelserTilbud fra mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse5
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navnHerlev Kommune - Indkøb og Udbud
Registreringsnummer63640719
AfdelingIndkøb og Udbud
PostadresseHerlev Bygade 90
ByHerlev
Postnummer2730
Landsdel (NUTS)Københavns omegn (DK012)
LandDanmark
EnhedJessica Nilsson
Telefon+45 44527000
Internetadressehttp://www.herlev.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navnKlagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer37795526
PostadresseToldboden 2
ByViborg
Postnummer8800
Landsdel (NUTS)Vestjylland (DK041)
LandDanmark
Telefon+45 72405600
Fax+45 33307799
Internetadressehttp://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navnKonkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer10294819
PostadresseCarl Jacobsens Vej 35
ByValby
Postnummer2500
Landsdel (NUTS)Byen København (DK011)
LandDanmark
E-mailkfst@kfst.dk
Telefon+45 41715000
Fax+45 41715100
Internetadressehttp://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navnCC Modul ApS
Registreringsnummer43731467
PostadresseIndustrivej 3
ByKøge
Postnummer4600
Landsdel (NUTS)Østsjælland (DK021)
LandDanmark
EnhedCC Modul ApS
E-mailinfo@ccmodul.dk
Telefon42437878
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakterLOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navnMercell Holding ASA
Registreringsnummer980921565
PostadresseAskekroken 11
ByOslo
Postnummer0277
Landsdel (NUTS)Oslo (NO081)
LandNorge
EnhedeSender
Telefon+47 21018800
Fax+47 21018801
Internetadressehttp://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens IDfc0b4ca7-d0d2-474c-8600-dbdfe0c55ca5  -  01
FormulartypeResultater
BekendtgørelsestypeBekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen07/04/2025 13:54:02 (UTC) Western European Time, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)08/04/2025 05:38:44 (UTC) Western European Time, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprogdansk
Bekendtgørelsesnummer230274-2025
EUT-S-nummer70/2025
Offentliggørelsesdato09/04/2025

« Tilbage til oversigten over alle licitationer