Debutant har sækken fuld til årets messe På messen kan man komme forbi Nordic Bath på stand C-4359, hvor man kan høre nærmere om, hvordan en løsning kan skræddersys efter behov.

Debutant har sækken fuld til årets messe

Den skandinaviske leverandør af badeværelsesinventar, Nordic Bath, gør sin danske debut på årets Vvs-messe og glæder sig til at præsentere sine optimerede løsninger på messen

Nordic Bath, der leverer private label-løsninger af badeværelsesinventar og tilbyder totalløsninger til detailhandlen, specialkæder og vvs-indkøbsforeninger, er ny udstiller ved årets Vvs-messe.

Den nordiske leverandør er en del af koncernen ITP Group, der i 25 år har varetaget produktionen og hele forsyningskæden for flere forskellige kunder. Det gør teamet bag Nordic Bath i stand til at tilpasse både enkeltprodukter og hele kollektioner til kundernes behov.

- Vi kan levere en bred række kvalitetsprodukter til badeværelset, der kan tilpasses efter behov. Vi har et godt overblik, når vi tager os af alt fra koordinering med samarbejdsfabrikker og logistik til kommunikation og markedsføring, fortæller Eva Bæk, der er marketing manager hos Nordic Bath. Hun tilføjer:

- Produkter leveret af Nordic Bath produceres både i Europa og Asien, og det specielle ved os er, at vi bl.a. har lokale kontorer i Kina, hvor varerne bliver produceret. Vi er helt tæt på fabrikkerne, så vi kan sikre både kvalitet og samarbejde. På den måde kan vi bedst imødekomme kundens ønsker på ansvarlig vis.

Der er god mulighed for at lade sig inspirere, hvis man drømmer om at forme sin egen badværelseskollektion. Nordic Bath viser til messen flere eksempler på produkter til badeværelset, så man kan opleve og føle produkterne på tæt hold.

- Man må lade sig inspirere og ikke begrænse af de produkter, som vi viser på messen. Man kan se vores løsning som et udgangspunkt, hvorpå man selv kan bestemme sin badeværelseskollektions form, materiale, farve m.m. Vi glæder os meget til at deltage på messen og ikke mindst at møde og snakke med forhandlerne, så vi kan hjælpe flere til at få præcis de private label-koncepter, de ønsker, siger Eva Bæk.

-dc

17/5 2023