Aktuelle nyheder - Biler til byggebranchen

Nyt mærke for tjenester og transportløsningerIveco Daily.

Nyt mærke for tjenester og transportløsninger

Iveco On er skabt for at gøre det let for kunderne at finde frem til den skræddersyede løsning for netop deres virksomhed blandt Ivecos voksende serviceudbud

Del artiklen på

Iveco udbygger sit kundeorienterede udbud med lanceringen af Iveco On, som er det nye paraplynavn, der samler en verden af integrerede tjenester og transportløsninger udviklet til at hjælpe kunderne med at styre deres vognpark og virksomhed på en effektiv og konkurrencedygtig måde med øget rentabilitet og bæredygtighed. Hensigten var således at gøre det lettere at finde rundt i Ivecos udbud af tjenester, som nu er samlet og organiseret, så kunderne let kan identificere de løsninger, der tilgodeser deres specifikke krav.

Med Iveco On er kunderne løbende i kontakt med virksomhedens eksperter og forhandlere og får hjælp til at holde både deres køretøjer og deres forretning kørende.

- Iveco On åbner en verden af tjenester, der er udtænkt og designet netop til vores kunder, lyder det fra Thomas Hilse, der er Ivecos brand president.

- Vi har skabt et økosystem med integrerede løsninger designet til at gøre det mere effektivt, nemt og rentabelt for vores kunder at drive forretning. Vi udvikler konstant nye tjenester til at supportere dem på nye måder. De opkoblede Iveco On-tjenester markerer et dobbelt gennembrud inden for kundepleje. Først og fremmest gør de køretøjet til en platform, der sender og modtager data i realtid. For det andet gør de Iveco til en reel konsulent for såvel kunden som chaufføren. Vi har ændret selve begrebet service. Iveco On leverer allerede i dag morgendagens transporttjenester, tilføjer han.

Tjenester udvides løbende
Paraplynavnet åbner en port til mærkets mange udbud af digitale funktioner og tjenester, der har fokus på dels at forbedre det enkelte køretøjs driftstid og vognparkens effektivitet og produktivitet, dels at reducere de samlede ejeromkostninger (TCO) samt garantere førerens sikkerhed og komfort. De tjenester, der tilbydes under paraplyen, udvides løbende i antal og rækkevidde og er inddelt i fem grupper:

- Fleet til effektiv flådestyring gennem overvågning af brændstofforbrug og chauffør, opgaveplanlægning, ruteoptimering og ordreekspedition. Inkluderet heri er Iveco Web Api, der giver flådeejere mulighed for at styre deres flåde af køretøjer af forskellige mærker med et enkelt værktøj, takket være fleksibel dataintegration.

- Uptime holder køretøjet kørende på vejen ved at undgå uforudsete driftsforstyrrelser og yde vejassistance. Køretøjsovervågning via Ivecos kontrolrum giver mulighed for at yde fjernassistance og undgå ikke planlagte stop. Desuden giver Iveco Top Care premium-kunder den prioritet, de fortjener, hvis der er behov for reparation.

- Care tager sig af ejeren, chaufføren og køretøjet ude på vejene med køretøjsovervågning og rapportering. Smart-rapporten giver kunder og chauffører tip til, hvordan de forbedrer deres kørestil for optimering af brændstof og køretøj. Lastbilchauffører kan også drage fordel af Easy Way-appen, som med et enkelt klik forenkler deres liv i førerhuset og maksimerer deres komfort.

- Maintenance & Repair til specialiseret service med et udvalg af skræddersyede service- og reparationsaftaler. ’Elements’ tilbyder fleksible servicepakker, der kan tilpasses til kundernes behov.

- Parts fuldender Iveco On-tilbuddet ved at vælge originale Iveco reservedele og tilbehør. Kunder kan udstyre deres køretøj med originalt tilbehør og købe nye dele fra Ivecos serie af originale dele, Reman- og Nexpro-dele.

-kj

Læs mere om Biler til byggebranchen

1/12 2020