Skal sælge trapper fra Thy i København
Endnu tættere på de sjællandske og københavnske kunder - det er formålet med den nye sælger hos BV Trappen
Førsteprioriteten i BV Trappens vækststrategi er højere service og at komme tættere på kunderne. Og det er netop derfor, at virksomheden har ansat Janus Damsgaard som sælger i København og på Nordsjælland.- Vi er sikre på, at vejen til vækst går gennem bedre service, og derfor har vi det sidste halve år haft fokus på det. Vi kan konstatere, at vi i den nuværende udvikling har en øget aktivitet fra vores københavnske og sjællandske kunder. Derfor har vi ansat en sælger, der kører ud fra København, så vi kan følge med efterspørgslen i denne region, siger salgs- og marketingdirektør Morten K. Madsen, BV Trappen.
Janus Damsgaard er uddannet tømrer og har sidenhen solgt både køkkener og senest trappe og kommer til at indgå i et salgsteam på seks mand. Desuden skal han være med til at drive nogle af BV Trappens salgsprocesser.
- Det bliver spændende at være med til at udvikle BV Trappens brand og udvikle den nye designserie, siger Janus Damsgaard.
- BV har leveret gode trapper i mange år, og jeg glæder mig til at være med til at føre deres vækststrategier ud i livet. BV har en solid platform, som skal serviceres, og jeg skal være med til at skabe yderligere tillid til BV's trapper og opbygge en skare af loyale kunder. Det glæder jeg mig til, tilføjer han.
- kj