Aktuelle nyheder - VVS

Åbner sanitetsbranchens første digitale oplevelses-hub I en tid hvor mulighederne for ansigt til ansigt-møder er begrænsede, sikrer Grohe X et nyt miljø til samarbejde og deling af ideer med kunderne.

Åbner sanitetsbranchens første digitale oplevelses-hub

16. marts havde Grohe verdenspremiere på en ny digital platform, Grohe X, der både fungerer som en virtuel messe og som første skridt på en ny digital rejse for brandets kunder og interessenter

Del artiklen på

Med en række skræddersyede digitale arrangementer markerede Grohe i går åbningen af sanitetsbranchens første digitale oplevelseshub, Grohe X. På grund af covid-19- pandemien har sanitetskoncernen trukket sig fra verdens førende messe for vand og sanitet, ISH, her i marts måned, og lancerer som alternativ Grohe X som et nyt digitalt mødested for brandets kunder og interessenter

Grohe X er dog ikke kun en erstatning for messeaktiviteterne som en virtuel messe, men er udviklet som branchens første digitale oplevelses-hub, hvor de besøgende får mulighed for at skabe deres egen individuelle brandoplevelse takket være informativt og inspirerende multimedieindhold, der er målrettet behovene hos de professionelle forretningspartnere og forbrugere.

Platformen byder samtidig på helt nye måder at interagere på med onlinekontakt til Grohe-brandeksperter og dedikeret faglig support fra teknikere, konsulenter mv. Formålet er, at hub’en skal bringe verden tættere sammen som en platform til engageret udveksling af ideer med støtte fra eksperterne.

Det nye sted at mødes
Ud over at samle store mængde af inspirerende redaktionelt indhold på ét sted, lanceres platformen med en række funktioner og events, der er skræddersyet til Grohes forskellige interessenter som installatører, grossister, arkitekter og designere samt forbrugere.

- I en tid hvor mulighederne for ansigt til ansigt-møder er begrænsede, sikrer Grohe X et nyt miljø til samarbejde og deling af ideer med vores kunder. Platformen er første skridt på en ny digital rejse sammen med vores kunder, som konstant vil blive udviklet og udvidet i takt med deres behov, fortæller Poul Christian Pedersen, leder af Grohe Danmark

- Med skræddersyet indhold, der er nøje tilpasset den enkelte målgruppe, afspejler Grohe X også vores nye kommercielle strategi, som blev introduceret sidste år. Baseret på omfattende feedback fra Grohes kunder, udviklede ledelsesteamet en go to marked-tilgang, der tilbyder en differentieret produktportefølje og dedikerede tjenester til hver af målgrupperne. Fokus på kundernes behov og ambitioner har også en central betydning for de nye produkter, som Grohe vil præsentere på Grohe X i fremtiden, fastslår Poul Christian Pedersen, der har meget store forventninger til at den nye platform kan understreger brandets innovative tilgang til markedet og forståelse for, at nye udfordringer giver helt nye muligheder.

Gå på opdagelse i oplevelses-hub’en her.

-los

Læs mere om VVS

17/3 2021
  • Erik Larsen & Søn

    Erik Larsen & Søn

    Skinnesystemer & Rørophæng m.m.
  • Munters

    Munters

    Energieffektive luftbehandlingsløsninger. Ideelt og kontrolleret klima
  • Uponor VVS

    Uponor VVS

    Eksperter på VVS og indeklima
  • Danvak

    Danvak

    Forum for professionelle inden for HVAC, energi og indeklima
  • Roth Clima Comfort

    Roth Clima Comfort

    Hurtigtregulerende gulvvarme med lav byggehøjde til renovering og nybyggeri